Amgras Future V Pro Earbuds


Harga pasaran adalah RM39.90 tak termasuk shipping

Ada 4 color pilihan iaitu Black, White, Green & Purple. Design not bad cantik, berbentuk kapsul transparent cuma sedikit kosong. Earbuds jenis bergetah okayy. Sapa yang suka earbud/earphone bergetah, boleh beli yang ni.


Battery life, standard earbuds Amgras iaitu 22hrs. Charging case (16hrs) + Earbuds (6hrs). Earbuds boleh kena air guys. Waterproof rating dia IPX7. Boleh masuk air dalam 1m, bertahan dalam 30min. Tapi aku tak test pun.

Bluetooth version 5.3

Aku dah test semua, dari segi dengar lagu, tengok movie, call dan main game. Overall, untuk Amgras Future V Pro ni lebih kurang sama dengan earbuds amgras yang sebelum ni. Cuma yang tak bestnya, earbuds yang ni, bass dia takda. Kureng. Aku sumbat getah di betul-betul dalam telinga pun, bass dia tetap aku tak bape nak dengar sangat pun. Compare dengan Amgras Future II Pro & Amgras Future VI Pro jauh lebih padu bass dia dari version V Pro ni.

So, pada sesiapa yang memang tak suka kan yang bass kuat atau memang tak suka bass langsung. Aku recommend korang beli yang ni lah, Amgras Future 5 Pro.

Lain-lain semua lebih kurang sama. Call tak bape clear, gaming pun ada sikit delay.

Lebih details, korang boleh tonton video bawah ni sampai habis eh


Adios,

Post a Comment

Previous Post Next Post